Gdyński Batory zmienił wizerunek

Artykuł sponsorowany
Zobacz, jak Centrum Handlowe Batory wygląda dziś oraz dowiedz się, do czego zachęca i motywuje swoich klientów.

CH Batory od ponad 15 lat jest miejscem, do którego można udać się na szybkie i komfortowe zakupy. Tegoroczny remont obiektu oraz odświeżenie wizerunku marki wprowadziły kilka zmian do spójnej strategii opracowanej na starcie. Klienci mogli zauważyć głośną kampanię reklamową, po czym uczestniczyć w konkursach oraz evencie finałowym.

„Nowy Batory jest dowodem na to, że idziemy z duchem czasu. Pomimo upływu lat patrzymy w przyszłość, wychodzimy naprzeciw potrzebom klientów (np. dodatkowe ławki, darmowe WI-FI). Całkowicie zerwaliśmy z etykietką dom towarowy. Bierzemy odpowiedzialność za lokalizację w centrum miasta i wpisujemy się w nowoczesną architekturę. Zmieniamy ofertę najemców wraz z nowymi trendami i zapotrzebowaniem mieszkańców i turystów. Pozostajemy lojalni wobec naszych stałych klientów i dążymy do tego, by czas spędzony w Batorym był zawsze miłym wspomnieniem” – o filozofii i zawartym w niej przekazie marki opowiada Katarzyna Kaczmarek, specjalista ds. marketingu w Batorym.

Ukończony na początku lipca br. remont obiektu odmienił jego wnętrze, elewację oraz przestrzeń przy głównym wejściu. Uporządkowano układ szyldów najemców, a siatki reklamowe (ze ściany zewnętrznej od strony ul. Władysława IV) zastąpiono mniejszymi, estetycznymi ramkami. Wnętrza nabrały przestronności za sprawą odświeżenia ściany zwanej „burtą", którą pokryto napinaną powłoką, a kolor zmieniono z żółtego na biały. Elegancji dodają podświetlone trapy, kule świetlne oraz kompozycje roślinne. W trosce o wygodę zakupów wymieniono również drzwi obrotowe, wygospodarowano więcej miejsc do siedzenia oraz ulepszono system oznaczeń wewnętrznych.

Zmianom, które zachodziły w Batorym, towarzyszyła kampania reklamowa pod hasłem Zmień się razem z Batorym. Spotkała się z dużym zainteresowaniem klientów i zbudowała interesujący klimat wokół tego, co działo się w centrum handlowym.

„Gdynianie byli świadkami dwuetapowej kampanii, prowadzonej zarówno w ścisłym centrum miasta jak i dzielnicach sąsiadujących. Pierwsza część kampanii wzbudzała ciekawość, zachęcała do zadawania pytań, np. kto chce się zmienić? oraz szukania na nie odpowiedzi. Powodowała refleksję – co ja mógłbym w sobie zmienić, może dawne przyzwyczajenia? Druga część odsłoniła nadawcę kampanii. Odbiorcy otrzymali odpowiedź: zmienia się Batory i ten komunikat mogli bez problemu połączyć z kończącym się remontem obiektu” – opowiada Katarzyna Kaczmarek.

Na zakończenie kampanii zorganizowano imprezę podsumowującą działania reklamowe oraz przeprowadzony remont. Klienci centrum mogli m.in.: zagrać w grę miejską, skorzystać z akcji promocyjnych, obejrzeć wystawę fotografii Batory wczoraj i dziś. Główną atrakcją były jednak metamorfozy klientek, które korzystając z usług sztabu specjalistów odmieniły swój styl. Akcja ta symbolicznie podkreśliła nową odsłonę centrum handlowego oraz inspirujący do zmian przekaz kampanii wraz z jego główną ideą: Batory zmienił się dla swoich klientów po to, by oni w ślad za nim zapragnęli odmienić siebie.

Batory zmienił się na lepsze, a potrzebą metamorfoz oraz czynienia postanowień zaraża swoich klientów. Zachęca: Odkryj nas na nowo, wiedząc, że oferuje swoim klientom coś więcej niż zakupy i kawa w eleganckim centrum handlowym.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gdynia.naszemiasto.pl Nasze Miasto