Kto nie ma pewności, czy zatrzymująca się właśnie w Redłowie kolejka pojedzie dalej, czy to już jej stacja docelowa, może zapytać o to pracownika SKM. Na peronie Szybkiej Kolei Miejskiej w Redłowie przez 12 godzin dziennie obecny jest pracownik spółki, który udziela pasażerom wszelkich informacji na temat logistyki połączeń.
- Ma na sobie koszulkę oznaczoną tak, że nie sposób go przegapić - mówi Marcin Głuszek, dyrektor ds. marketingu SKM w Trójmieście. - Odpowie na wszelkie pytania dotyczące utrudnień związanych z modernizacją peronu na Wzgórzu Św. Maksymiliana, z jakiego połączenia skorzystać, by ominąć remontowany odcinek, z jakim opóźnieniem może przyjechać najbliższy pociąg, a także - jak skorzystać z automatu biletowego czy jak bilet skasować.
Pracownicy SKM będą dyżurować na peronie w Redłowie w godz. 6-18 do 31 maja, czyli do czasu, aż prace, z którymi związane są utrudnienia, zostaną zakończone. Oprócz dyżurów w Redłowie na wszystkich stacjach SKM od Sopotu po Gdynię Stocznię nadawane są komunikaty przez megafony.
- Podawana jest informacja o trasie, godzinach przyjazdu i ewentualnym opóźnieniu pociągu. Nadawany jest też automatyczny komunikat o tym, iż nasze bilety honorowane są na tym odcinku także w pociągach Przewozów Regionalnych i autobusach komunikacji miejskiej - dodaje Marcin Głuszek.
Przypomnijmy, że utrudnienia w funkcjonowaniu pociągów SKM związane są z rewitalizacją peronu Wzgórze Św. Maksymiliana, a dokładniej zmianą przebiegu toru i trakcji elektrycznej. Te prace zakończyć się mają 31 maja br., ale rewitalizacja trwać będzie jeszcze do przyszłego roku. Obejmie też m.in. budowę nowej wiaty.
Czytaj także:
• Kolejki SKM są za krótkie według podróżujących
• Gdynia Orłowo: Akcja ratunkowa na peronie SKM
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?