Awaria moBilet w Trójmieście - 12.01.2022 r.
12 stycznia br. pracownicy infolinii moBilet potwierdzili awarię systemu. W rozmowie z "Dziennikiem Bałtyckim" poinformowano, że cały czas trwają prace nad rozwiązaniem problemu. Niestety moBilet nie potrafi określić, jak długo to potrwa. Informacja o poprawnym funkcjonowaniu technicznym aplikacji powinna pokazać się w systemie. Do czasu usunięcia awarii najbezpieczniej będzie kupić bilet u kierowcy lub w biletomacie.
Co zrobić w przypadku, kiedy z powodu problemów technicznych z aplikacją nie można było skasować biletu i dostało się mandat?
Pasażer może przygotować i złożyć odwołanie w dziale reklamacji danego organizatora lub przewoźnika. MoBilet uczula, że brak możliwości zakupu biletu w aplikacji nie zwalnia z obowiązku posiadania ważnego biletu na przejazd. W takiej sytuacji trzeba zakupić wówczas papierowy bilet.
Aplikacja moBilet obsługuje płatne parkowanie, komunikację miejską oraz dalekobieżną. Dzięki niej można m.in. zakupić lub przedłużyć bilet.
Dziennik Zachodni / Wielki Piątek
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?