O uzasadnienie wydatku dotyczącego produkcji serialu "Aż po sufit" 9a jest to 250 tys. zł) zwróciła się już do władz miasta Mirosława Król, opozycyjna radna z ramienia Platformy Obywatelskiej.
Z kolei reprezentanci Prawa i Sprawiedliwości od wielu miesięcy powtarzają, że miasto powinno przystopować z wydatkami reklamowymi i promocyjnymi, a zainteresować się licznymi lokalnymi inwestycjami, o które mieszkańcy dopytują się od lat, a ciągle nie ma na nie funduszy w budżecie Gdyni.
Wiceprezydent Gdyni Katarzyna Gruszecka-Spychała twierdzi jednak, że współpraca z TVN przyniesie miastu liczne korzyści. - Lokowanie produktu w materiałach filmowych to obecnie jedna z najbardziej skutecznych form reklamy - uważa Katarzyna Gruszecka-Spychała. - W przypadku, gdy produktem jest miasto - staje się celem odwiedzin, a miejsca akcji stanowią ulubione plenery turystów.
Zobacz, jak kręcono serial w Gdyni:
Wideo: Szymon Szewczyk
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?