Zobacz także: Gdańsko-sopocka hala Ergo Arena bardziej rozpoznawalna niż Molo w Sopocie
- W tym roku sprzedaliśmy ponad 830 tys. biletów, czyli o trzy tysiące mniej niż w zeszłym roku - informuje Marcin Kulwas z Kąpieliska Morskiego Sopot, które jest dzierżawcą mola. - Wynika to z faktu, że w zeszłym roku bilety były sprzedawane przez tydzień dłużej w kwietniu i dwa dni we wrześniu. Bo zgodnie z umową z gminą sprzedajemy bilety od ostatniej soboty kwietnia do ostatniej niedzieli września. Ponadto sopocianie wchodzą za darmo. Mimo to sprzedaż biletów na molo była bardzo dobra.
Kulwas dodaje też, że po otwarciu w tym roku mariny jachtowej atrakcyjność mola jeszcze wzrosła.
Tymczasem opublikowane w tym tygodniu wyniki badań wykonanych przez Instytut Eurotest pokazały, że sopockie molo raczej traci swój prestiż. W opinii turystów przebywających w kurorcie to Ergo Arena została uznana za najatrakcyjniejszy obiekt w Sopocie. Otrzymała 96 proc. wysokich ocen. Molo z 90 procentami pozytywnych opinii uplasowało się na drugiej pozycji, wyprzedzając jedynie o procent sopocki aquapark.
- Cieszy mnie ten wynik. Życzyłbym sobie, żeby molo zawsze było tak oceniane - mówi Marcin Kulwas.
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?