Niemal 1,3 tysiąca z nich zostało pozytywnie załatwionych. Za pośrednictwem asystenta mieszkańca na stronie gdynia.pl zgłosić można m.in. potrzebę usunięcia dzikich wysypisk śmieci, naprawę uszkodzonych ławek, chodników, barierek przy drogach i wiele innych, drobnych usterek. Każdego dnia do systemu trafia kilkanaście nowych spraw. Mieszkańcy, którzy zgłaszają ich najwięcej, otrzymali od władz Gdyni drobne upominki, zaproszenia do Muzeum Miasta Gdyni, Muzeum Emigracji, Centrum Nauki Experyment, Gdyńskiego Centrum Filmowego oraz na mecz Arki Gdynia.
- Bardzo spodobał mi się fakt wprowadzenia tej aplikacji, dlatego że to miejsce dla osób, które są miejskimi aktywistami - mówi jeden z najaktywniejszych użytkowników aplikacji. - Cieszę, że można szybko przesłać zgłoszenie i informacje służbom, dlatego jestem tak aktywny.
Aplikacja obsługiwana jest przez zespół Gdyńskiego Centrum Kontaktu. Od niedawna zgłoszenia przyjmowane są również przez pracowników Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych. W najbliższym czasie współpraca ta będzie się poszerzała o kolejne instytucje. Do tej pory zgłoszenia naprawiane były przez pracowników Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni, Straży Miejskiej, Wydziału Środowiska, Wydziału Ogrodnika Miasta, Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni, Gdyńskiego Centrum Sportu oraz gdyńskiego PEWiK-u.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?