Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Polska Agencja Kosmiczna ma już swoje (paskudne) logo. Internet nie zna litości [MEMY]

red.
15 tys. złotych kosztowało nowe logo Polskiej Agencji Kosmicznej, o którym można wiele powiedzieć, ale na pewno nie to, że jest nowoczesne. A z czym, jak nie z nowoczesnością i kreatywnością powinna kojarzyć się agencja kosmiczna? Jako że jeden obrazek mówi więcej niż tysiąc słów, internauci błyskawicznie zabrali się do komentowania logotypu, który wygrał z ponad 400 innymi.

Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) ma swój symbol rozpoznawczy. Ten wizerunek składa się z figur geometrycznych, które można nazwać idealnymi: z niebieskiego trójkąta równobocznego oraz z dwóch kół: koloru niebieskiego na zewnątrz i biało-czerwonego w środku trójkąta. Obok zestawienia tych znaków jest napis.

Konkurs na logo Polskiej Agencji Kosmicznej odbył się w ubiegłym roku. Pomysłodawcy nadesłali prawie 400 propozycji. Z tych znaków nie wybrano ani jednego. Na stronie internetowej, w komunikacie z 6 listopada ubiegłego roku, czytamy: Bardzo dziękujemy wszystkim Uczestnikom konkursu za złożenie projektów oraz zainteresowanie Agencją oraz tematyką eksploracji kosmosu. Otrzymaliśmy liczne prace konkursowe, o bardzo zróżnicowanej stylistyce i kolorystyce. Jednak, w wyniku przeprowadzonego konkursu nie wyłoniono Zwycięzcy. Komisja Konkursowa uznała, iż żadna z prac nie spełniła wymogów estetycznych logotypu dla Polskiej Agencji Kosmicznej.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na olsztyn.naszemiasto.pl Nasze Miasto