Konstrukcja urządzenia została wykonana przez Zamet Industry S.A. w ramach kontraktu zawartego w lutym zeszłego roku z ThyssenKrupp Industrial Solutions AG (Niemcy). Po załadunku wszystkich elementów Shiploader’a na morski barko-ponton, zostanie on przetransportowany do miejsca docelowej pracy w porcie Narwik w Norwegii.
Shiploader ma 150 metrów długości, 10 metrów szerokości i 50 metrów wysokości. Maszyna będzie w stanie załadować w ciągu godziny około 11 000 ton tego rudy żelaza.
Czytaj na strefabiznesu.dziennikbaltycki.pl: Shiploader wyprodukowany w gdyńskim porcie. Wysokość maszyny sięga 20 piętra wieżowca [ZDJĘCIA]
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?