Od poniedziałku kierowcy i piesi bez przeszkód mogą poruszać się po dwóch ważnych śródmiejskich ulicach.
- Strefa „tempo 30”, która pojawiła się w rejonie remontowanych ulic, da pieszym bezpieczeństwo i określi charakter tego fragmentu miasta. Dodatkowa zieleń i mała architektura będą sprzyjały zarówno spacerom, jak i odpoczynkowi. Pojawił się również dwustronny szpaler drzew. Dwa z nich zaplanowano w kracie, przy kolejnych 24 drzewach zaprojektowano zieleńce. Poszczególne odcinki ulicy Małkowskiego wyróżniają betonowe donice z siedziskiem z kompozytu drewnianego zagospodarowane zielenią - informuje Hanna Pieczyńska z Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego.
ZOBACZ TEŻ:
Kontynuując zmiany w tym rejonie miasta, rozpisany został przetarg na kolejne remonty:
- ul. Ściegiennego,
- Bohaterów Getta Warszawskiego
- oraz ulicy Królowej Jadwigi na odcinku od ulicy Małkowskiego do ulicy Ściegiennego.
- W zakresie umowy będzie przebudowa jezdni, chodników, sieci wodociągowej i kanalizacji deszczowej oraz kolidującego uzbrojenia. W okolicy pojawią się nowe nasadzenia i elementy małej architektury. Nastąpi też uspokojenie ruchu - mówi Pieczyńska.
Wykonawca będzie miał dwadzieścia miesięcy na zakończenie prac od momentu przekazania placu budowy.
ZOBACZ TEŻ:
Co się zmieniło na Małkowskiego?
Zakończyła się trwająca od marca przebudowa ul. Małkowskiego na odcinku od alei Piastów do ulicy Bogusława X oraz ulicy Królowej Jadwigi na odcinku od ulicy Krzywoustego do ulicy Małkowskiego.
Śródmiejskie ulice przeszły sporą metamorfozę. Wraz z początkiem grudnia można bez przeszkód poruszać się po ulicy Małkowskiego i Królowej Jadwigi.
- Strefa „Tempo 30”, która pojawiła się w rejonie remontowanych ulic da pieszym bezpieczeństwo i określi charakter tego fragmentu miasta. Dodatkowa zieleń i mała architektura będzie sprzyjała zarówno spacerom i odpoczynkowi. Wzdłuż ul. Małkowskiego pojawił się dwustronny szpaler drzew. Dwa z nich zaplanowano w kracie, przy kolejnych 24 drzewach zaprojektowano zieleńce. Poszczególne odcinki ulicy Małkowskiego wyróżniają betonowe donice z siedziskiem z kompozytu drewnianego, zagospodarowane zielenią - mówi Hanna Pieczyńska, rzecznik szczecińskiego Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego.
Zakres robót budowlanych objął przebudowę jezdni i chodników, wykonanie elementów małej architektury i zieleni oraz wprowadzenie nowej organizacji ruchu.
ZOBACZ TEŻ:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?