Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Jesteśmy w kontakcie

[email protected]
Do 1 lipca 2007 działalnością związaną zarówno z obrotem energii elektrycznej, jak i fizyczną jej dostawą do klientów finalnych zajmował się Koncern Energetyczny ENERGA SA.

Do 1 lipca 2007 działalnością związaną zarówno z obrotem energii
elektrycznej, jak i fizyczną jej dostawą do klientów finalnych zajmował
się Koncern Energetyczny ENERGA SA. W następstwie liberalizacji rynku
energii elektrycznej w Polsce dokonano rozdzielenia działalności
pomiędzy dwa niezależne organizacyjnie i prawnie podmioty gospodarcze:
spółki ENERGA --OBRÓT i ENERGA--OPERATOR - działające w ramach Grupy ENERGA.
Obsługa klientów związana ze świadczeniem usług przesyłowych i sprzedażą
energii odbywa się w rejonowych biurach obsługi klientów. Do dyspozycji
klientów Grupy ENERGA jest ponad 50 rejonowych biur obsługi klienta na
terenie sześciu województw Polski Centralnej i Północnej.
W trosce o wygodę klienta spółka ENERGA rozwija nowe kanały i formy
komunikowania. Wprowadziła możliwość obsługi za pośrednictwem Internetu
i tzw. e-BOK-ów, jak również telefonicznych biur obsługi, tzw. call center.
Wielokanałowa komunikacja poprzez elektroniczne i telefoniczne biura
obsługi gwarantuje klientowi swobodę i niezależność, czyli kontakt z
firmą z każdego miejsca i o każdej porze.
Spółka zadbała również o niestandardowe kanały informowania, a w
szczególności:
. bezpłatnie dystrybuuje czasopismo "Przyjazna Energia" z poradami na
temat racjonalnego korzystania z energii elektrycznej
. udostępnia informacje z zakresu obsługi klienta na stronach
internetowych www.energa.pl
. bezpłatne powiadamia SMS-em lub e-mailem o pracach planowych i
realizowanych w ich rejonie zamieszkania oraz o wystawianych fakturach i
terminie ich płatności
Spółka zaoferowała klientom również szeroki wachlarz nowoczesnych i
wygodnych form regulowania należności za energie elektryczną m.in:
. usługę bankową -- polecenia zapłaty, które pozwala zapomnieć o
terminach płatności
. dostęp do sieci płatności gotówkowych "Moje Rachunki" oraz "Transkasa"
w ponad 4600 punktach handlowo-usługowych w całym kraju
. regulowanie należności bez dodatkowych prowizji

od 12 lat
Wideo

Wybory samorządowe 2024 - II tura

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pomorskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto