Jest też galeria gdyńskich biurowców. Najważniejszym celem, dla którego Gdynia zdecydowała się skorzystać z oferty Naszej-klasy i założyć oficjalne konto, jest jednak chęć jeszcze szerszego, niż dotychczas, promowania kalendarza miejskich imprez.
- Portal Nasza-klasa posiada kilka milionów użytkowników - mówi Michał Guć, wiceprezydent Gdyni. - Postanowiliśmy więc także i w ten sposób dotrzeć do internautów. Nie każda osoba, zaglądająca na Naszą-klasę, odwiedza jednocześnie miejską witrynę internetową www.gdynia.pl, stąd taka forma komunikacji jest dla samorządu cenna. Tym internautom, którzy zadeklarują się jako nasi sympatycy i dopiszą się do listy znajomych Gdyni, wyświetlać się będą informacje dotyczące miejskiego kalendarza imprez czy innych ważnych dla Gdyni wydarzeń. Być może tą drogą użytkownicy portalu Nasza-klasa dowiedzą się, że w mieście odbywa się obecnie Międzynarodowe Forum Gospodarcze, połączone z wmurowaniem kamienia węgielnego pod rozbudowę Pomorskiego Parku Naukowo- Technologicznego. Generalnie chcemy wykorzystać rosnącą popularność internetu, bo posiadamy już także konto miasta na portalu Facebook.
Konto Gdyni, choć działa dopiero od kilku dni, miało wczoraj już ponad 4,2 tys. znajomych.
- Gdynianie są lokalnymi patriotami - mówi Michał Guć. - Wcale mnie nie dziwi, że liczba znajomych szybko rośnie.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?