Działa już portal poświęcony COVID-19:
Od ponad dwóch lat w naszym mieście działa Gdyńskie Centrum Kontaktu i infolinia miejska. W ostatnim czasie liczba telefonów wykonywanych przez mieszkańców znacznie wzrosła i co logiczne pytania dotyczą obecnej sytuacji epidemiologicznej. Nie wszyscy mają także możliwość śledzenia nowych regulacji ogłaszanych na poziomie krajowym. Stąd też dla potrzeb mieszkańców stworzyliśmy nową witrynę internetową, gdzie zespół Gdyńskiego Centrum Kontaktu stara się na bieżąco zbierać kluczowe informacje w jednym miejscu. W razie dodatkowych pytań, cały czas funkcjonuje infolinia miejska pod numerem: 58 626-26-26. Co ważne, każdy pracownik jest do Państwa dyspozycji pracując zdalnie z domu. I do pozostawania w domach także gorąco Państwa zachęcam – mówi portalowi gdynia.pl Bartosz Bartoszewicz, wiceprezydent Gdyni ds. jakości życia.
Strona jest podzielona na osiem kategorii:
- Wszystko, co musisz wiedzieć o koronawirusie
- Informacje dla seniorów
- Komunikacja miejska
- Edukacja i nauka zdalna
- Informacja dla przedsiębiorców
- Sprawy urzędowe i ważne telefony do służb
- Pomoc społeczna
- Wszystko, co musisz wiedzieć o kwarantannie
Treści na stronie zamieszcza i na bieżąco aktualizuje Gdyńskie Centrum Kontaktu.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?