- Całą analityką zajmuje się firma doradcza z siedzibą w Monachium - mówi Jacek Debis, dyrektor ds. projektów strategicznych Agencji Rozwoju Gdyni. - Do nich spływają wszystkie ankiety, prowadzą też badania wśród partnerów zagranicznych.
Pytania zawarte w ankiecie dotyczą m.in. usług gastronomicznych i noclegowych, atrakcji turystycznych i organizowanych imprez, a także skojarzeń, jakie nasuwają się wraz z hasłem "Gdynia". Na podobne zagadnienia turyści w ogólnopolskim sondażu mogli odpowiadać już w poprzednich latach.
- Określeń, których wtedy przypisywano Gdyni, było wiele - mówi Debis. - Miasto wtedy było kojarzone z historią morską i nowoczesnością. Jednak z biegiem lat ten wizerunek mógł ulec zmianie. Wypowiedzi turystów mają wskazać kierunek działań, które należy podjąć, by podnieść poziom zadowolenia obsługi gości i mieszkańców Gdyni - tłumaczy.
Zobacz też: Cheerleaderki z Gdyni robią furorę
Odnośnik do ankiety można znaleźć na stronie internetowej ARG, http://arg.gdynia.pl. Wyniki będą dostępne we wrześniu. Agencja planuje też przeprowadzić kolejne badanie, tym razem o miejskich atrakcjach i realizowanych przez ARG projektach.
Protest w obronie Parku Śląskiego i drzew w Chorzowie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?