CoffeWay jest marką wykreowaną przez laureatów II miejsca tegorocznej edycji konkursu "Gdyński Biznesplan 2010". Według jury konkursu jest to nowoczesny projekt, wyróżniający się serwowaniem pysznej kawy, pochodzącej z najlepszych światowych plantacji, w bardzo przystępnej cenie, przy zachowaniu najwyższego poziomu jakości obsługi klienta.
- Chcemy towarzyszyć klientom wszędzie tam, gdzie jesteśmy potrzebni - w drodze do pracy, szkoły, na mecz, do kina czy na koncert. Do tej pory ludzie wychodzący z kolejki poruszali się jak zombie, my chcemy to zmienić, stąd firmowy slogan: "Smile your way, Everyday.."- mówi pomysłodawca i współwłaściciel firmy Piotr Ostromęcki. - Naszym priorytetem jest promowanie Gdyni i wspieraniu lokalnego rynku, poprzez współpracę z lokalnymi dostawcami. Mamy muffiny sprowadzane z Sopotu i kanapki robione na Chwarznie. Sama kawa jest importowana z Brazylii a mielona na miejscu.
Ambicją właścicieli jest stworzenie ogólnopolskiej sieci lokali pod szyldem CoffeeWay. Do końca tego roku ma powstać jeszcze jeden lokal - w okolicach Dworca Głównego w Gdańsku.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?