Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Gdynia. Kartka z kalendarza (23.09.2014). Klepsydry ofiar wypadków samochodowych na witrynie sklepu monopolowego przy ul. Świętojańskiej

Szymon Szadurski
Szymon Szadurski
Tomasz Bołt/archiwum Polska Press
Na witrynie sklepu przy ul. Świętojańskiej sześć lat temu zaweszono klepsydry z imionami ofiar wypadków, spowodowanych przez pijanych kierowców. Temat 23 września 2014 roku przedstawił "Dziennik Bałtycki"

Był to kolejny element akcji, która miała przypominać klientom sklepu, iż nie warto „po kielichu” wsiadać do samochodu. W kwietniu 2013 roku na suficie delikatesów zamontowano inscenizację wypadku samochodowego i postać dziecka, płaczącego nad zwłokami matki, potrąconej przez pijanego kierowcę.

Właściciel sklepu Adam Czarnecki zapowiadał, że to nie koniec takich akcji edukacyjnych.

- Mam wiele nowych pomysłów, ale nie chcę ich dziś zdradzać, dopóki nie zostaną dopracowane szczegóły - mówił Adam Czarnecki. - Uważam, iż nie ma lepszego miejsca do prowadzenia takiej kampanii, niż sklep monopolowy.

Na stronie internetowej "Dziennika Bałtyckiego" przeczytacie, jakie makabryczne wydarzenie zainspirowało Adama Czarneckiego do wywieszenia klepsydr z imionami ofiar wypadków na witrynie sklepu. Zachęcamy ponadto do zajrzenia do pozostałych kartek z kalendarza i wspomnień z najciekawszych wydarzeń w Gdyni w ostatnich latach, które wyświetlą się po kliknięciu w ten link.

od 7 lat
Wideo

echodnia Drugi dzień na planie Ojca Mateusza

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gdynia.naszemiasto.pl Nasze Miasto