Był to kolejny element akcji, która miała przypominać klientom sklepu, iż nie warto „po kielichu” wsiadać do samochodu. W kwietniu 2013 roku na suficie delikatesów zamontowano inscenizację wypadku samochodowego i postać dziecka, płaczącego nad zwłokami matki, potrąconej przez pijanego kierowcę.
Właściciel sklepu Adam Czarnecki zapowiadał, że to nie koniec takich akcji edukacyjnych.
- Mam wiele nowych pomysłów, ale nie chcę ich dziś zdradzać, dopóki nie zostaną dopracowane szczegóły - mówił Adam Czarnecki. - Uważam, iż nie ma lepszego miejsca do prowadzenia takiej kampanii, niż sklep monopolowy.
Na stronie internetowej "Dziennika Bałtyckiego" przeczytacie, jakie makabryczne wydarzenie zainspirowało Adama Czarneckiego do wywieszenia klepsydr z imionami ofiar wypadków na witrynie sklepu. Zachęcamy ponadto do zajrzenia do pozostałych kartek z kalendarza i wspomnień z najciekawszych wydarzeń w Gdyni w ostatnich latach, które wyświetlą się po kliknięciu w ten link.
echodnia Drugi dzień na planie Ojca Mateusza
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?