3 z 6
Poprzednie
Następne
Gdynia bliżej Kopenhagi? Urzędnicy ustalą plan i będą inwestować z myślą o cyklistach
Taki sam audyt gdańscy urzędnicy przerabiali już w 2010 roku. Otrzymali wtedy 100-stronicowy dokument z ogólną "oceną polityki rowerowej na poziomie 1". Głównym powodem niskiej oceny był brak logiki przy projektowaniu tras. Dziś gdańscy urzędnicy uważają, że przeprowadzenie takiego badania i wytknięcie błędów w perspektywie czasu pozytywnie odbiło się na gdańskiej komunikacji rowerowej. - Dowiedzieliśmy się nie tylko, na czym powinniśmy się skoncentrować. Audyt przyczynił się do zacieśniania współpracy pomiędzy jednostkami, które zajmują się kwestiami rowerowymi - wyjaśnia Grzegorz Krajewski z Referatu Mobilności Aktywnej Urzędu Miejskiego w Gdańsku.Zobacz, jak w Gdyni montowano stojaki rowerowe.