Od 15 kwietnia podróżujący, którzy korzystają z usług PKP Intercity (np. pociągi TLK , IC) mogą kupić bilet za pomocą dowolnego urządzenia, który ma dostęp do Internetu bez konieczności drukowania dowodu zakupu.
Polecamy: Mobilna wersja naszemiasto.pl na smartfony
- Wystarczy, że podczas kontroli pasażer pokaże konduktorowi kod biletu na ekranie smartphona, laptopa czy tabletu - mówi Beata Czemerajda, z zespołu ds. relacji z mediami PKP Intercity S.A.
Wcześniej klienci PKP Intercity musieli mieć wydrukowany bilet. Teraz wystarczy posiadać kod Aztec (QR kod) na ekranie telefonu, laptopa czy tabletu.
Nadal do zakupu biletu przez Internet potrzebne jest konto w systemie sprzedaży biletów e-IC. Możliwość rejestracji znajdziemy na stronie przewoźnika.
Zobacz także: PKP Intercity: Trasa Gdynia - Szczecin niebawem z nowymi wagonami
- Udostępnienie takiej możliwości pasażerom to efekt wdrażania strategii mającej na celu dopasowanie się do wymogów rynku i klientów. Wzrost liczby użytkowników urządzeń mobilnych – tabletów i smartphonów – jest dynamiczny i liczymy, że ta usługa spotka się z dużym zainteresowaniem pasażerów. Poza tym, poprzez wprowadzanie tego typu usług, stajemy się bardziej ekologiczni” – podkreśla Janusz Malinowski, prezes PKP Intercity.
Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?