Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Bilet na pociąg w sklepie, kiosku albo na stacji benzynowej? Już niedługo będzie to możliwe! Sprawdź szczegóły

OPRAC.:
Maria Miliszewska
Maria Miliszewska
Bilety PKP Intercity w sklepach spożywczych, kioskach lub na stacjach benzynowych? Wkrótce to możliwe - zapewnia operator >>>
Bilety PKP Intercity w sklepach spożywczych, kioskach lub na stacjach benzynowych? Wkrótce to możliwe - zapewnia operator >>>mat. prasowe
Bilety PKP Intercity w sklepach spożywczych, kioskach lub na stacjach benzynowych? Wkrótce to możliwe - zapewnia operator. Firma rozwija model sprzedaży agencyjnej biletów kolejowych i zachęca do współpracy firmy obsługujące stacjonarne punkty sprzedaży.

Spis treści

Od kilku miesięcy bilety PKP Intercity są dostępne na platformach online:

  • KOLEO,
  • mPay,
  • e-podróżnik.pl,
  • SkyCash

.

Już niedługo kupicie je także stacjonarnie w wielu innych miejscach!

Bilet na pociąg kupisz w kiosku albo na stacji benzynowej? To możliwe już niedługo

Nowy model sprzedaży skierowany jest m.in. do sieci kiosków lub saloników prasowych, sieci sklepów spożywczych, sieci stacji paliw, sieci dystrybuujących usługi hotelowe lub bilety na eventy czy usługi transportowe (z wyłączeniem kolejowych kas biletowych) – czyli wszystkich firm zainteresowanych sprzedażą usług dodatkowych w postaci biletów na pociągi PKP Intercity oraz spełniających określone wymagania.

CZYTAJ TEŻ: Nowość w aplikacji PKP Intercity. Nowy system rezerwacji biletów. Czy warto ją zainstalować?

Kto może sprzedawać bilety na pociągi PKP Intercity?

PKP Intercity kieruje swoją ofertę do podmiotów posiadających własną lub partnerską sieć dystrybucji towarów lub usług z minimalną liczbą punktów stacjonarnych wynoszącą 50 lokalizacji i mogących wykazać doświadczenie w sprzedaży konsumentom usług podmiotów zewnętrznych. Formularz zgłoszeniowy dla agentów, zawierający szczegółowe warunki współpracy, jest dostępny na stronie internetowej PKP Intercity. Po jego wypełnieniu i spełnieniu wymagań możliwe stanie się rozpoczęcie współpracy.

Współpraca z zewnętrznymi partnerami jest możliwa dzięki polityce ujednoliconych warunków handlowych, którą PKP Intercity wprowadziło we wrześniu 2021 roku. Nowy model sprzedaży agencyjnej wyróżnia się jednolitymi warunkami handlowymi dla każdego z partnerów, a to znacznie upraszcza kwestie formalne związane z rozpoczęciem współpracy.

- Bardzo duża popularność kolei będzie nadal rosła w najbliższych latach, dlatego dążymy do tego, aby zakup biletów na połączenia PKP Intercity był jak najłatwiejszy dla podróżnych - podkreśla Tomasz Gontarz, członek zarządu PKP Intercity.

Rozwijając nowy model sprzedaży biletów, spółka szuka kolejnych sposobów dotarcia do klientów.

- Dla potencjalnych partnerów to szansa na sprzedaż biletów przewoźnika, którego popularność stale rośnie, na jasnych i atrakcyjnych zasadach. Nasza dotychczasowa współpraca z partnerami w ramach ujednoliconych warunków handlowych i rozwój zdalnych kanałów sprzedaży pokazuje, że podróżni bardzo chętnie korzystają z nowych możliwości zakupu biletów PKP Intercity – dodaje Tomasz Gontarz.

Gdzie online kupisz bilet na pociąg?

Nowa oferta sprzedaży to rozwinięcie projektu uruchomionego we wrześniu 2021 roku. Wtedy spółka zwróciła się do firm obsługujących systemy sprzedażowe przez aplikację i/lub stronę internetową. W ubiegłym roku współpracę z PKP Intercity rozpoczęło trzech partnerów – bilety na połączenia przewoźnika dostępne są na platformach mPay, e-podróżnik.pl oraz KOLEO. Sprzedaż biletów PKP Intercity w kanałach zdalnych okazała się hitem narodowego przewoźnika – z końcem lutego br. przekroczona została granica 1,8 mln sprzedanych biletów we wspomnianych kanałach.

Bilet papierowy? Nie tylko na dworcu

Rozwój projektu nowego modelu sprzedaży agencyjnej o partnerów stacjonarnych stanowi wyjście naprzeciw oczekiwaniom osób, które nie chcą korzystać z kanałów zdalnych lub mają do nich ograniczony dostęp - podkreśla spółka.

Coraz więcej biletów sprzedawanych przez internet

Coraz więcej podróżnych kupuje bilety poprzez kanały zdalne, dlatego jako jeden z kluczowych celów spółka wyznacza usprawnienie i uproszczenie procesu obsługi podróżnych poprzez wprowadzenie kolejnych rozwiązań cyfrowych. Celem jest szybki, prosty i intuicyjny zakup biletu w preferowanej przez klienta aplikacji lub stronie internetowej.

W ostatnich miesiącach PKP Intercity udostępniło podróżnym nową aplikację, która zastąpiła dotychczasową znaną pod nazwą IC Mobile Navigator. Ponadto spółka podpisała trzy umowy, dzięki którym już w bieżącym roku podróżni będą mogli kupować bilety na pociągi w nowym systemie sprzedaży internetowej, a z pełnej funkcjonalności nowego systemu będą mogli korzystać w ostatnim kwartale 2024 roku.

Polecjaka Google News - Dziennik Bałtycki
od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gdynia.naszemiasto.pl Nasze Miasto