Bezpośrednie odczyty wodomierzy przez pracowników PEWiK Gdynia zostały zawieszone. Nie będzie wizyt w domach klientów
red
Pracownicy Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Gdyni zaprzestali do odwołania wizyt w domach klientów PEWiK i odczytywania wodomierzy. Stało się tak na skutek epidemii koronawirusa.
Fakturowanie odbywać będzie się obecnie na podstawie średniego zużycia wody, co umożliwia regulamin spółki. Przedstawiciele PEWiK Gdynia zachęcają też do przekazywania stanów wodomierzy przez e-BOK w zakładce „wprowadź odczyt”, telefonicznie pod nr tel. 58 66 87 311 lub za pośrednictwem witryny internetowej.
Wideo
21 kwietnia II tura wyborów. Ciekawe pojedynki
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!