Projektantka Eugenia Tynna i zespół Traffic Design własnoręcznie wykonali nowy szyld baru oraz dwa duże murale na bocznych ścianach budynku. Zadbali także o plakaty i naklejki na drzwiach lokalu. W barze mlecznym „Smakosz” od kilkudziesięciu lat stołują się liczni mieszkańcy Chyloni.
- Zespół Traffic Design uwielbia bary mleczne. Stanowią nie tylko ważne punkty gastro w dzielnicach, ale często są kopalnią niezwykłych historii i pełnią ważne funkcje społeczne. Dlatego z pełną zajawką zajęliśmy się Barem mlecznym „Smakosz”, który działa od 1961 roku w Chyloni. Zamiast banera nad wejściem, znajdziecie tam dziś wielki własnoręcznie malowany szyld, autorstwa Eugenii Tynny. Na ścianach bocznych pojawiły się murale, a całość dopełniliśmy projektem plakatów oraz naklejek. Redesign zrealizowaliśmy przy wsparciu miasta Gdynia - poinformowali na Facebooku przedstawiciele stowarzyszenia.
Gdyński „Smakosz” z zewnątrz zmienił się nie do poznania!
Przypomnijmy, że w 2018 roku zespół Traffic Design zadbał o metamorfozę baru mlecznego „Słoneczny”, wtedy zmiany były realizowane dzięki festiwalowi Biennale Traffic Design. Gdyńskie obiekty są niezwykle wdzięcznym tematem dla artystów. Niekiedy wystarczy świeże spojrzenie i lekkie modyfikacje, aby miejsca nabrały zupełnie nowego charakteru. Małe jadłodajnie w Gdyni nadal cieszą się niesłabnącą popularnością. Mieszkańcy podkreślają, że można zjeść w nich dobre jedzenie w rozsądnej cenie.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?