Bałtyk Gdynia ma nowego sponsora i śmiało spogląda w przyszłość

Szymon SzadurskiZaktualizowano 
Strategicznego sponsora, pozwalającego snuć śmiałe plany na przyszłość, pozyskał właśnie Bałtyk Gdynia.

W piątek zarząd klubu podpisał umowę z przedstawicielami koncernu Amica. Działacze Bałtyku jeszcze wczoraj przebywali we Wronkach na rozmowach z nowymi sponsorami, ale już wcześniej większość szczegółów współpracy została ustalona. Kwota wsparcia, której udzieli Amica gdyńskiemu klubowi, jest objęta tajemnicą handlową, jednak przedstawiciele Bałtyku podkreślają, iż producent sprzętu AGD będzie ich najpotężniejszym mecenasem.
- Umowa ta zapewnia nam stabilizację - mówi Tomasz Florek, członek zarządu Bałtyku. - Negocjacje z Amicą były krótkie, m.in. dzięki temu, iż w zarządzie firmy zasiada nasz kibic, Wojciech Antkowiak. Amica doceniła tradycję, którą bez wątpienia reprezentuje nasz klub.
Amica reklamowana będzie m.in. na koszulkach Bałtyku, i banerach na nowym stadionie w Gdyni. Wprowadziła też swojego reprezentanta do zarządu klubu.
- Dla nas ważne jest także know-how, jakie przedstawiciele Amiki posiadają w prowadzeniu klubu na poziomie ekstraklasy - mówi Tomasz Florek. - Mogą nam dużo pomóc. Nie ukrywam też, że prowadzimy rozmowy z kolejnymi firmami, a pozyskanie takiego partnera, jak Amica, może spowodować efekt kuli śniegowej i zachęcić kolejne spółki do wsparcia Bałtyku. Poprawiła się ponadto nasza współpraca z miastem, liczymy więc na dotację od samorządu.
Budżet Bałtyku przed podpisaniem umowy z Amicą oceniany był na 1 mln zł. To nie jest mało, jak na II ligę, jednak nawet na tym poziomie rozgrywkowym są dużo potężniejsze kluby. Dla przykładu budżet Zawiszy Bydgoszcz oceniany jest na ponad 4 mln zł.
- Ale same pieniądze nie grają, ostatnio po wyrównanym meczu udało nam się zremisować z Zawiszą - mówi Tomasz Florek. - Mimo więc, że mamy nowego sponsora, nie zmienimy swojej polityki kadrowej. Chcemy stawiać nie na ligowych wyjadaczy, lecz nadal szukać młodych, perspektywicznych, głodnych sukcesu piłkarzy.

polecane: FLESZ: EURO 2020 - Polacy z rekordową premią za awans

Wideo

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3