- Gdy Rowerowa Gdynia zaczynała działalność system był używany do wymiany informacji między osobami zajmującymi się zgłoszeniem w imieniu stowarzyszenia. Od chwili ustanowienia w Gdyni stanowiska oficera rowerowego każdy mieszkaniec zgłaszający swoją sprawę otrzymuje odpowiedź bezpośrednio od urzędu - mówi Łukasz Bosowski z Rowerowej Gdyni.
Zgłaszane sprawy trafiają do odpowiednich komórek Zarządu Dróg i Zieleni, Urzędu Miasta oraz innych instytucji.
- Wszyscy obserwujący postępy prac nad zgłoszeniem mają możliwość zadawania dodatkowych pytań i uzupełniania zgłoszeń na przykład o zdjęcia czy filmy. W razie przedłużających się spraw system przypomina o odpowiedzi automatycznie - tłumaczy społecznik. - Z terminowością obsługi zgłoszeń przez urzędników bywa bardzo różnie.
Dzięki aplikacji na smartfony mieszkańcy mogą w bardzo prosty sposób, bezpłatnie zgłosić sprawę bezpośrednio z miejsca, w którym napotkali problem. Do bazy można też zalogować się przez dowolną przeglądarkę internetową z domu lub dowolnego miejsca on-line.
Cały artykuł przeczytasz we wtorkowym wydaniu Kuriera Gdyńskiego z dnia 3 lutego 2015 r.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?