Wśród gdyńskich lokali wygrała Lavenda Café & Galeria. Powstała z trzech pasji - z miłości do kawy, sztuki i lawendy, która była inspiracją dla nazwy. Właścicielem jest Irena Załucka- Bonda, jej pasją są podróże kulinarne. Menu w kawiarni jest proste, inspirowane kuchnią śródziemnomorską, a potrawy przygotowywane są codziennie ze świeżych składników. W kuchni obowiązuje zasada – materia prima, co oznacza, że wykorzystywane produkty poddawane są tylko lekkiej obróbce, tak aby w daniach zachować ich pierwotny smak.
Zobacz jak przebiegało głosowanie w Gdyni
Na drugim miejscu - restauracja Trio. Założeniem właścicieli ze względu na poprzednio działające tutaj bistro, było stworzenie miejsca łączącego w sobie prostotę bistra i jakość restauracji. To też miejsce przyjazna dzieciom, maluchy znajdą tu gry, zabawki. Kuchnia serwuje dania polskie, włoskie i francuskie. Od kwietnia tego roku lokal uczestniczy w programie menu bez glutenu.
Na trzecim miejscu - restauracja El Greco, której właścicielem jest Filipos Simeonidis. Dzięki wizycie w restauracji można poczuć się jak w Grecji, atmosferę nadaje muzyka oraz typowy śródziemnomorski wystrój. W karcie znajdziemy niecodzienne dania m.in. ośmiornice z grilla czy zupę cytrynową.
W Gdyni wśród kelnerów wygrała Sylwia Majchrzak, kelnerka z Petit Paris. Pani Sylwia podkreśla, że w pracy kelnerki liczy się przede wszystkim kreatywność. Klientów restauracji ujmuje jej uprzejmość i profesjonalna obsługa. Pani Sylwia podkreśla, że zawsze stara się sprawić, by klient poczuł się w Petit Paris jak w domu.
Na drugim miejscu - Marta Michalska z Lavenda Café & Galeria. Zapytana o to, jaki powinien być dobry kelner odpowiada, że w jej pracy najważniejszy jest uśmiech. Pani Marta pytana o najmilszą sytuację jaka przydarzyła jej się w pracy opowiedziała o prezencie, który dostała. Było to origami zrobione z serwetki przez jednego z gości.
Na trzecim miejscu – Monika Hajdanowicz z restauracji El Greco. Według Pani Moniki kelner powinien być przyjaźnie nastawiony do klienta i otwarty na jego sugestie. Miło wspomina chwile, gdy klienci docenili jej zaangażowanie, jej starania.
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?