18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Najlepszy lokal, najsympatyczniejszy kelner w Gdyni. Zobacz kto wygrał!

red.
Lavenda Café & Galeria
Lavenda Café & Galeria M.Misiewicz
Znamy już zwycięzców naszego kulinarnego plebiscytu! Do poniedziałku do północy czytelnicy tygodnika "Trójmiasto" i użytkownicy serwisu naszemiasto.pl mogli głosować na Najlepszy Lokal i Najsympatyczniejszego Kelnera/Baristę/Barmana w Gdyni. Oto zwycięzcy!

Wśród gdyńskich lokali wygrała Lavenda Café & Galeria. Powstała z trzech pasji - z miłości do kawy, sztuki i lawendy, która była inspiracją dla nazwy. Właścicielem jest Irena Załucka- Bonda, jej pasją są podróże kulinarne. Menu w kawiarni jest proste, inspirowane kuchnią śródziemnomorską, a potrawy przygotowywane są codziennie ze świeżych składników. W kuchni obowiązuje zasada – materia prima, co oznacza, że wykorzystywane produkty poddawane są tylko lekkiej obróbce, tak aby w daniach zachować ich pierwotny smak.

Zobacz jak przebiegało głosowanie w Gdyni

Na drugim miejscu - restauracja Trio. Założeniem właścicieli ze względu na poprzednio działające tutaj bistro, było stworzenie miejsca łączącego w sobie prostotę bistra i jakość restauracji. To też miejsce przyjazna dzieciom, maluchy znajdą tu gry, zabawki. Kuchnia serwuje dania polskie, włoskie i francuskie. Od kwietnia tego roku lokal uczestniczy w programie menu bez glutenu.

Na trzecim miejscu - restauracja El Greco, której właścicielem jest Filipos Simeonidis. Dzięki wizycie w restauracji można poczuć się jak w Grecji, atmosferę nadaje muzyka oraz typowy śródziemnomorski wystrój. W karcie znajdziemy niecodzienne dania m.in. ośmiornice z grilla czy zupę cytrynową.

W Gdyni wśród kelnerów wygrała Sylwia Majchrzak, kelnerka z Petit Paris. Pani Sylwia podkreśla, że w pracy kelnerki liczy się przede wszystkim kreatywność. Klientów restauracji ujmuje jej uprzejmość i profesjonalna obsługa. Pani Sylwia podkreśla, że zawsze stara się sprawić, by klient poczuł się w Petit Paris jak w domu.

Na drugim miejscu - Marta Michalska z Lavenda Café & Galeria. Zapytana o to, jaki powinien być dobry kelner odpowiada, że w jej pracy najważniejszy jest uśmiech. Pani Marta pytana o najmilszą sytuację jaka przydarzyła jej się w pracy opowiedziała o prezencie, który dostała. Było to origami zrobione z serwetki przez jednego z gości.

Na trzecim miejscu – Monika Hajdanowicz z restauracji El Greco. Według Pani Moniki kelner powinien być przyjaźnie nastawiony do klienta i otwarty na jego sugestie. Miło wspomina chwile, gdy klienci docenili jej zaangażowanie, jej starania.

Zobacz kto wygrał w Gdańsku
Zobacz kto wygrał w Sopocie

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gdynia.naszemiasto.pl Nasze Miasto