Wymiana opinii odbywała się podczas cyklicznych spotkań organizowanych przez MOPS oraz w trakcie indywidualnych spotkań z zainteresowanymi w mieszkaniu. Razem przebadano ok. tysiąca seniorów, a także ich rodziny oraz najbliższe osoby, które zgłaszają zapotrzebowanie na usługi Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
- Pytaliśmy ludzi m.in. o to, jak należy wydawać pieniądze, by usługi świadczone przez nas były po prostu dobre. Staraliśmy się zapytać naprawdę wszystkich. Większych niespodzianek nie było. Ważne, że każdy mógł wskazać to, co jest dla niego najważniejsze i dzięki temu będziemy mogli wspólnie wypracować wspólne opracować zarys Karty Jakości Usług Opiekuńczych, która powstanie do końca marca 2011 r. - tłumaczy Katarzyna Stec z Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
Razem zorganizowano osiemnaście spotkań, m.in. w placówkach MOPS, siedzibie fundacji „Niesiemy pomoc”, Spółdzielni „Za Falochronem”, Klubie Seniora w dzielnicy Witomino, w Centrum Aktywności Seniora, w YMCA Gdynia.
Czytaj też:
Program asystentury MOPS sprawdza się
MOPS będzie pytało zdanie swoich podopiecznych
Sukces gdyńskiego MOPS z pomocą UE
Dziennik Zachodni / Wybory Losowanie kandydatów
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?