Umożliwia to efektywniejsze planowanie transportu ładunków z Bałtyckiego Terminala Kontenerowego do kontrahentów w Polsce i za granicą. Klienci BCT oszczędzają w ten sposób czas i obniżają koszty działalności.
- Usługa bazuje na dość skomplikowanym, opracowanym przez nas algorytmie informatycznym - informuje Wojciech Szymulewicz, dyrektor operacyjny Bałtyckiego Terminala Kontenerowego w Gdyni . - Najogólniej mówiąc, wyznacza on czas wyładunku na podstawie przewidywanego czasu przybycia statku, planów jego obsługi oraz sekwencji pracy maszyn terminalowych. Wszelkie zmiany w tych parametrach są na bieżąco rejestrowane w systemie, a algorytm, korzystając z tej wiedzy, również w czasie rzeczywistym aktualizuje czas wyładunku.
Czytaj także: Gdynia. Ruszyło regularne połączenie kolejowe - terminal BCT-Stryków
Informacje takie pozwalają klientom terminalu na precyzyjne zaplanowanie lądowego transportu kontenera oraz zniwelowanie bezproduktywnego oczekiwania ładunku na placu składowym, co zazwyczaj wiąże się z dodatkowymi kosztami.
System przydatny jest przede wszystkim, gdy obsługiwany jest statek z dużą ilością kontenerów, dla którego czas rozładunku wynosi średnio kilkadziesiąt godzin. Nowa usługa uzupełnia również oferowaną przez Urząd Celny możliwość odprawy celnej kontenerów na morzu, w połączeniu z którą pozwala na znaczne zmniejszenie czasu, jaki kontener spędza w Bałtyckim Terminalu Kontenerowym.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?