Bilet do Multikina można kupić przez Internet

Za miejsce na film w Multikinie w Gdyni i Gdańsku trzeba od razu zapłacić przelewem. Bezpłatne rezerwacje pozostały jeszcze w Sopocie, ale do końca lutego mają zostać zlikwidowane. - Płatności on–line, także w branży kinowej, to dzisiaj obowiązujący trend - tłumaczą przedstawiciele sieci.

Za bilet do Multikina trzeba zapłacić od razu
Masz zdjęcie do tego tematu? Wyślij

Za bilet do Multikina trzeba zapłacić od razu (© Archiwum)

O sprawie poinformował nas jeden z internautów, który próbując zarezerwować w Gdyni bilet, został zaskoczony przez nowy wygląd i sposób zakupu.

- Szkoda, że nie można już rezerwować miejsca tak jak do tej pory. Było to dużo wygodniejsze, bo nie zawsze udało się zdążyć na seans. Czasem też wypadały różne wypadki losowe, które uniemożliwiały obejrzenie filmu. Przecież i tak nic się nie marnowało, bo bilety trzeba było odebrać najpóźniej pół godziny przed seansem - tłumaczy widz.

Aktualnie za bilet trzeba zapłacić od razu, w ciągu kwadransa od rezerwacji miejsca, przelewem internetowym. Po wpłaceniu kwoty widz otrzymuje potwierdzenie sms-em bądź mejlem, który zawiera specjalny kod. Realizacja biletu następuje poprzez okazanie pracownikowi kina obsługującemu bramkę specjalnego fotokodu w telefonie, bądź wydrukowanej wiadomości. Wejściówkę można także odebrać tuż przed seansem, jednak nie później niż kwadrans przed filmem.


Trójmiasto znów gra

- Stawiamy przede wszystkim na wygodę i oszczędność czasu. Kupując bilet przez internet mamy dokładnie taką samą możliwość wyboru miejsc jak dokonując zakupu w tradycyjny sposób, w kasie. Jednocześnie, uciążliwe wyczekiwanie w kolejkach na kupno tradycyjnego biletu odchodzi w przeszłość - wyjaśnia Edyta Pawłowicz-Ziurkowska, kierowniczka ds. marketingu sieci Multikino. - Cała transakcja zajmuje nie więcej niż kilka minut i jest w pełni bezpieczna. Płatności on–line, także w branży kinowej, to dzisiaj obowiązujący trend - dodaje.

Przedstawiciele sieci nie ukrywają jednak, że taka formuła sprzedaży ma ukrócić praktyki, podczas których widzowie specjalnie zamawiali bilety w kilku miejscach, nie odbierając wejściówek.

- Niejednokrotnie zdarzało się, że osoby rezerwujące bilety w końcu ich nie kupowały. Tym samym blokowali oni miejsca innym widzom. Takie postępowanie obserwowaliśmy często w przypadku popularnych premier filmowych - tłumaczy Edyta Pawłowicz-Ziurkowska.
∨ Czytaj dalej



Do tej pory, by zająć odpowiednie miejsce w sali kinowej wystarczyło podać swój e-mail, na który była wysyłana informacja z numerem zamówienia. Bilety trzeba było odebrać pół godziny przed seansem, płacąc tuż filmem podczas odbioru biletu. Zdaniem wielu widzów taki system w praktyce nie sprawdzał się, a rezerwacje były realizowane do ostatniej chwili, przez co brakowało biletów w kasach.

Kino IMAX miało już być dwa lata temu w Gdańsku

Bezpłatnie rezerwować miejsca można jeszcze w Sopocie.

- Do końca bieżącego miesiąca planujemy uruchomić system sprzedaży biletów on - line we wszystkich Multikinach - kończy Pawłowicz - Ziurkowska.

Komentarze (19)

avatar
avatar
DJ (gość)

Nie moge dowiedziec bezp rozmawiajac z pracownikami kin MULTIKINA w Gdyni itd. o repertuar filmu Koncert Andrea Boticcelli urlop w Portofino. Byly tylko 2 seanse w marcu i jeden w kwietniu w kinie Multikino w Gdyni frekwencja byla tak olbrzymia wszystkie miejsca zajete. Dawno nie bylo takiej frekwencji. I koniec nikt nic nie wie z pracujacych w kinie dlaczego nie ma tego w stalym repertuarze!!! A ludzie telef i nic sie nie moga dowiedziec.

avatar
mona (gość)

justynka widać że ty jesteś bachorem rozpieszczonym przez rodziców. robisz z siebie nie wiadomo kogo a dajesz sobą manipulować. jesteś pusta jak bęben

avatar
x (gość)

więc mam pytanie do zorientowanych: czy w dalszym ciągu trzeba oglądać przed filmem kilkunastominutowe reklamy, mimo że zapłaciło się za coś innego?

avatar
aloszka (gość)

W zeszły piątek dokonałem zakupu biletu drogą elektroniczną, haha i byłem pewny, że problem jest załatwiony. Ale po 15 min. dostałem info. "transakcja została anulowana" (płaciłem przez internetowe konto bankowe).Złożyłem reklamację i czekam nadal na bilet :-), niestety musiałem pognać do kasy Multikina i zakupić bilet fizycznie. Ale raduję się, że mam przedpłatę na następny seans-jest cool. AAA!!! jakbym zrezygnował to kaskę zwrócą za drobną opłatą (2 PLN) no i jeszcze trzeba doliczyć zeta za zakup biletu drogą elektroniczną, niezły business w skali całego kraju :-). Pozdro i powodzenia.

avatar
Gdynianin85 (gość)

I nie mowie juz o tej sprawie, ale o brudzie w toaletach, brakach w obsludze, wysokich cenach, i wszechobecnym brudzie. Gdy otworzyli SilverS. mialem wrazenie ze jestem w najlepszym kinie swiata - ok, troche inne czasy - ale teraz to juz mam wrazenie ze siedze w budzie z gyrosem i kielbaskami przy dworcu...

avatar
my, wy, oni (gość)

tylko czemu za to że sama rezerwuję i płacę on-line muszę dopłacić złocisza??? czyli nie zawsze internetowi nie płacą - jak to pan Kondrat w pewnej reklamie powtarzał :-((

avatar
Ania (gość)

Koniec z blokowaniem miejsc przez niezdecydowanych, pomysł uważam za słuszny natomiast nie rozumiem dlaczego mam odebrać bilet na 15 minut przed seansem skoro jest opłacony. A co jeśli nie przekroczę magiczną granicę 15 minut ??? Opłacony bilet przepada ??? To kolejne ograniczenie, które winno nie być. Takie jest moje zdanie.

avatar
GREGORWIN (gość)

Teraz mogę kupić bilet na premierę dzień przed, albo tego samego dnia na moje ulubione miejsca, brawo! Koniec blokowania miejsc przez niezdecydowanych!!

avatar
Justynka :) (gość)

Ludziom który nie podoba sie taki system to poprostu banda bachorów ktorzy nie dorobili sie swojego konta i rodzice musza im sponsorowac nawet wyjscie do kina!
Nareszcie logiczne rozwiazanie, mam nadzieje ze wprowadza to do wszytskich kin!!

avatar
Krootki (gość) asi

Jakie trzeba było? Ile razy rezerwowałem i odbierałem bilet w zasadzie w momencie rozpoczęcia seansu (tzn. reklam a nie filmu :) ). Nikt nigdy nie respektował tych 30 minut i nigdy nie przepadły mi bilety.
A jak ktoś rezerwował i olewał to blokował innym miejsce bo nikt nie kasował tych rezerwacji.

avatar
M (gość)

Teraz jest to po prostu sprzedaz internetowa biletów, Zadna tam rezerwacja.
Jesli jest problem z premierami, to wystarczyło na nie tylko ograniczyć możliwość rezerwacji.
Brak szacunku dla kientów.A argumentacja żałosna.

avatar
tenta (gość)

to ma być wygoda??? to nie jest dbanie o klienta,ale o własną kieszeń.Nielogiczne i żenujące tłumaczenie kierowniczki sieci.

Wybierz kategorię