Po 11 latach wygasła umowa pomiędzy organizatorem Open'era, firmą Alter Art, a Heinekenem. Marka była dotychczas sponsorem tytularnym gdyńskiego festiwalu.
- Rok 2013 to 11 lat partnerstwa tytularnego i współdziałania Heinekena i Alter Art przy organizacji festiwalu Open’er - uważa Mikołaj Ziółkowski, Alter Art. - Ta chyba najdłuższa umowa - współpraca sponsorska promotora muzycznego ze sponsorem jest dowodem, że łączą nas nie tylko pomysły biznesowe, ale i idee promocji w Polsce muzyki i sztuki na najwyższym, światowym poziomie. Rozpoczynamy współpracę z marką Heineken na innej płaszczyźnie pewni, że otwiera to kolejny etap naszego partnerstwa. A jak każdego roku o tej porze, trwają wytężone prace nad kolejną edycją festiwalu - już za kilka tygodni poznamy pierwszych artystów Open’era 2014, a 15 listopada rozpoczynamy sprzedaż karnetów na nadchodzącą edycję festiwalu - dodaje Ziółkowski.
Piwo Heineken ( produkowane przez Grupę Żywiec) nadal będzie sprzedawane podczas festiwalu w Gdyni.
- Jesteśmy dumni z tego, że festiwal, któremu towarzyszymy od lat, urósł dziś do rangi jednego z najważniejszych wydarzeń muzycznych w Europie, czego dowodem są tysiące fanów, którzy co roku tak licznie przyjeżdżają do Gdyni - wyjaśnia Małgorzata Lubelska, Dyrektor Marketingu, Członek Zarządu Grupy Żywiec. - Misją marki Heineken jest dostarczanie swoim konsumentom najlepszej rozrywki, a współpraca przy Open’er Festival to dowód na to, że ten cel skutecznie realizujemy. Nie wyobrażamy sobie, aby zabrakło nas dla naszych konsumentów podczas festiwalu. Dlatego z satysfakcją i niecierpliwością czekamy na jego kolejne edycje.
Czytaj więcej na stronie Dziennika Bałtyckiego.
Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?