Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Gdyński Szlak Modernizmu z nagrodą. Najbardziej efektywny projekt budujący markę

(Patsz)/UM Gdynia
mat. prasowe
Gdynia zwyciężyła w organizowanym przez magazyn „Brief” konkursie „Welcome 2012” na najbardziej efektywny projekt budujący silną markę regionu. Nagrodzono projekt „Gdyński Szlak Modernizmu”. Wyniki konkursu zostały ogłoszone podczas zakończonego 22 maja w Gdyni Międzynarodowego Festiwalu Marketingu Miejsc – Welcome Festival 2012.

Projekt stanowi jedną z flagowych ofert turystycznych miasta. Dzięki wszechstronnym działaniom marketingowym świadomość marki szlaku wśród turystów znacznie wzrosła. - Gdynia zalicza się do elitarnej grup miast europejskich wymienianych jako przykład unikatowych zespołów architektonicznych okresu modernizmu. Dzięki projektowi mieszkańcy i turyści postrzegają gdyński modernizm jako atrakcję turystyczną i kulturalną - czytamy w uzasadnieniu.

Gdyński Szlak Modernizmu zachęca do poznawania architektury miasta, ale także zabawy w kreację, w tym poprzez fotografię, sztukę, design. Częścią projektu jest także edukacja społeczna – liczne konkursy, letnia gra miejska, spacery z przewodnikami, cykl Archi Prelekcji.

Zagłosuj na Gdyńską Perłę Modernizmu

Codziennie rano najświeższe informacje z Gdyni prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gdynia.naszemiasto.pl Nasze Miasto